On viuen els camallargs? les cases del mon. nivell

On viuen els camallargs? les cases del mon. nivell.

Editorial:
SM
Año de edición:
Materia
Didactica: estudios generales/destrezas de estudio
ISBN:
978-84-9182-020-8
Páginas:
90
Colección:
EI VALENCIANO
38,60 €
IVA incluido
Sin existencias

El projecte Cast.ria d'SM és un mètode globalitzat pensat perquè tots els xiquets desenvolupen les habilitats socioemocionals i relacionen el que aprenen amb la vida.á

Este projecte naix també amb l'objectiu de donar suport al mestre perquè guie els xiquets en l'aprenentatge, segons les capacitats i habilitats de cada un. Per aix., oferix una gran varietat de recursos, àrees d'innovació metodol.giques i eines, basats en la tecnologia.á á

El projecte Cast.ria ajuda tots els xiquets a aprendre millor per les característiques següents:á





1.Assegura els aprenentatges més formals (recompte, grafomotricitat, propietats dels objectes...) amb varietat de recursos: fitxes, pissarres màgiques, làmines esborrables, ruletes...á





2.Oferix temàtiques motivadores en les unitats didàctiques que afavorixen que els xiquets connecten els conceptes i establisquen relacions entre estos. Sense oblidar els centres d'interés curriculars (entorn pr.xim, hist.ria i naturalesa), s'endinsa en temes originals, divertits i sorprenents.áá





Les unitats parelles es poden dur a terme seguint dos itineraris: de manera similar a la resta o com un projecte. També es complementa amb revistes trimestrals amb curiositats dels castors sobre els temes de les unitats, i amb activitats lúdiques per a fer a casa.





3.Inclou contes amb els protagonistes del mètode (la comunitat dels castors) a partir dels quals es presenten els temes de les unitats. Amb hist.ries i imatges atractives i un ús del llenguatge i de l'estructura de la informació clars i adaptats a les edats dels alumnes. Oferix, a més, la possibilitat de treballar la iniciació a la lectura a partir de suggeriments en les guies del mestre.





4.Desenvolupa una pràctica sistemàtica de les funcions executives (neuroeducació) a través de rondalles trimestrals en què els personatges dels contes servixen com a modelatge de funcions executives a l'alumne. També amb estratègies desenvolupades en la guia del mestre perquè els xiquets puguen regular-se en l'acompliment de les fitxes seleccionades. I per a complementar la pràctica d'estes funcions amb jocs en l'entorn digital.





5.Oferix fitxes de l'alumne per a treballar les competències emocional, comunicativa i de relacions positives, amb continguts addicionals per a aprofundir en el treball d'estes habilitats socioemocionals. Inclou, també, propostes de jocs teatrals, dramatitzacions de contes clàssics i l'elaboració d'una obra de teatre anual.á





6.Afavorix la creativitat amb propostes i eines de cultura maker perquè els alumnes busquen solucions creatives de manera col·laborativa, i així dissenyen i fabriquen productes físics que, en general, són creats per a resoldre un problema, un repte o una necessitat específica.áá





7.Presenta propostes molt motivadores d'inici a la ludificació a partir d'una missió d'aprenentatge que es desenvolupa al llarg de cada trimestre.





8.Desenvolupa un aprenentatge cooperatiu adequat als xiquets d'Educació Infantil i fàcilment aplicable a les aules, amb l'objectiu que els alumnes aprenguen junts a treballar a soles. La guia Treballem junts inclou propostes d'organització grupal i assignació de rols, propostes per a entrenar les destreses cooperatives i tècniques per a establir rutines de cooperació.áá

Otros libros del autor